Κυριακή 29 Απριλίου 2012

ΤΙΣ 6 ΜΑΪΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ!





ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ,

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Δεν θα ασχολιόμουν πια με την πολιτική, δεν θα εξακολουθούσα να αγωνίζομαι, αν δεν είχα πίστη στο τι πραγματικά σημαίνει Ελλάδα και στο τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι Έλληνες.
Πιστεύω ακλόνητα στις τεράστιες συλλογικές δυνατότητες των Ελλήνων και του απανταχού Ελληνισμού και γι' αυτό εξοργίζομαι, όταν διαπιστώνω με πόση επιπολαιότητα, με πόση αμεριμνησία αδικούμε μόνοι μας τον εαυτό μας.
Όταν ιδρύσαμε τη Δράση πριν τρία χρόνια, δήλωσα ότι η κύρια αποστολή μου θα είναι η αναζήτηση νέων σωστών ανθρώπων - που δεν έχουν προηγουμένως μολυνθεί από την κομματική ζωή - για να δημιουργηθεί η μαγιά του καινούργιου πολιτικού σκηνικού. Είμαστε στα μισά του δρόμου.
Πολλοί σχολιάζουν την ηλικία μου. Είμαι 72 ετών. Με καθησυχάζει όμως η σκέψη ότι πολλά τεράστια πολιτικά επιτεύγματα οφείλονται σε πολιτικούς μεγάλης ηλικίας με τους οποίους ίσως να έχω ένα κοινό παρονομαστή: αγωνίζομαι για όσα πιστεύω με το σθένος και το όραμα ενός νέου. Με εμπνέετε εσείς που πιστεύετε στις δυνάμεις σας, που θέλετε να έχουμε μια Ελλάδα που να μας κάνει περήφανους.
Διαβάστε τι λέμε, τι προτείνουμε για τα πραγματικά προβλήματα και διαβάστε ποιοι είμαστε εμείς οι άνθρωποι της Δράσης και της Φιλελεύθερης Συμμαχίας.
Δείξτε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας. Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε τι είναι το σωστό. Μη διστάσετε να κάνετε αυτό που η καρδιά σας υποδεικνύει. Κάντε το σωστό. Ψηφίστε σοβαρά και όλα θα πάνε καλά.

Στέφανος Μάνος

Στέφανος Μάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου